Акцент върху силните страни на изложенията
Франция – държава домакин на международни изложения
Защо да участвате в професионално изложение във Франция
Боят, размерът и славата на професионалните международни изложения, организирани във Франция, предлагат неоспорими бизнес възможности на чуждестранните фирми.
Изложения- лидери в различни сфери на дейност
Международните френски изложения покриват различни сфери на дейност: автомобилна индустрия, земеделие, селскостопанско оборудване, хранително-вкусова промишленост, мода, текстил, интериорен дизайн, оптика, строителна индустрия…
Една истинска обсерватория на тенденции и нововъведения
Като прозорец, отворен към новите тенденции и очаквания на пазара, международните френски изложения са уникална витрина на нововъведения, където са съсредоточени креативността и френския ноу хау.
Без колебание с международна насоченост
Международните френски изложения са отражение на световния пазар. Те привличат многобройни чуждестранни фирми, които участват като изложители, а броят на международните посетители непрестанно расте.
Като центрове за международни срещи, френските изложения посрещат посетители и изложители от цял свят, дори от държави, които не се срещат по други европейски изложения: Северна Африка, Близкия и далечния Изток…..Френските изложения са като входна врата към френския и европейския пазар, както и вход към пазара на тези държави.
Стратегически и търговски „бустери”
Френските изложения са ефикасни : истинска платформа на икономически обмен , ¼ от изложителите реализират по време на изложенията повече от 30% от техния годишен оборот. Освен направените поръчки и скючени сделки, стратегическите ползи са големи : проучване и подписване на нови договори, връзка с доставчици, купувачи или дистрибутори, популяризиране на различни марки, проучване на пазара, по-голяма информираност за продуктите, представяне на нови продукти…
Една ясна оферта към отделните сектори
Френските изложения са ясно сегментирани: номенклатурата на изложителите е лесно разбираема, за всекиго се предлагат адаптирани персонални визити. Това дава възможност на посетителите да оптимизират посещението си.
Изложението като създател на събития
Организаторите на френските изложения са домакин на множество събития, които са от полза на професионалистите и определено разпалват тяхното любопитство преди и по време на самото изложение: бизнес форуми, модни ревюта, конференции, конкурси, технически визити, тематични обиколки в района, където се провежда съответното изложение…
Уникален маркетингов механизъм
Франция е една от малкото държави, която разполага с международна маркетингова верига, популяризираща френските изложения.
Френските изложения разчитат на мрежа от международни офиси, чиято дейност е посветена изцяло на популяризирането им в цял свят – Promosalons – световният партньор на френските изложения.
Париж – европейски лидер в организирането на търговски изложения
С близо 200 международни изложения всяка година, Париж е на първо място, много пред други европейски центрове (Милано, Мадрид, …)
- 1-во място в редица прояви
- 1-во място по брой на изложители
- 1-во място по брой на посетители
- 1-во място по наета изложбена площ за щанд (682 200 m²)
Хотелското настаняване и транспорта – на високо ниво, както самите изложения:
Париж е най-посещаваният от туристи град в света.
Париж предлага повече от 110 000 хотелски стаи и широка гама от удобства.
Париж е с привилегировано положение по отношение на транспорта: с кола, самолет или с влак – френската столица предлага варианти за удобен транспорт до другите големи френски и европейски градове.
През 2009 главните действащи лица в бизнес туризма въведоха опция „ посрещане” с цел по-добро посрещане, информиране, напътстване, както и организиран транспорт за международните участници в професионалните бизнес изложения в Париж.
Ползите от участие в турски международни панаири
Интересът към турския пазар:
Живата турска икономика се обяснява с наличието на широк вътрешен пазар (75 милиона потребители), така се запазва частното потребление и се увеличава покупателната способност на гражданите. Турция има 7,8% БВП на глава от населението спрямо 1,4% в Обединеното кралство.
Възможност за установяване на бизнес отношения с международни посетители, идващи главно от Турция, Близкия Изток, Египет, Северна Африка, Иран.
Ако имате нужда от чуждестранни партньори, тук ще ги намерите.